O Motorynce Pony Motorynka Pony 50-M-2 oraz Pony 50-M-3 Motorynka Pony 50-M-2 oraz Pony 50-m-3 różnią się tylko typem silnika oraz niektórymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi, jak zmianą sposobu mocowania kierownicy do półki widelca przedniego, innym kształtem kierownicy, sposobem mocowania błotnika przedniego i kilkoma mniej znaczącymi zmianami nie mającymi wpływu na charakterystykę i właściwości użytkowe pojazdu. Motorynka powstała z koncepcji stworzenia małego jednoosobowego pojazdu, którym łatwo byłoby poruszać się w ruchu miejskim, zajmującego niewiele miejsca do przechowywania, łatwego w obsłudze i przeznaczonego szczególnie dla młodzieży od 13 lat według Kodeksu Drogowego, który obowiązywał w okresie, gdy motorynki były wprowadzone do produkcji, a obecnie, zgodnie z aktualnym Kodeksem Drogowym, od 15 lat. Motorynkę Pony 50-M-2 produkowano w latach 1980-1984, a Pony 50-M-3 w latach 1984-1989. __________________________________________________________ Motorynka Pony model 301 Motorynka ta jest dalszym udoskonaleniem konstrukcji motorynki 50-M-3. Zasadnicze zmiany w tym modelu to: - zwiększenie rozstawu kół przez wydłużenie ramy- wpłynęło to na polepszenie właściwości jezdnych oraz na wygodniejszą pozycję kierownicy w czasie jazdy. - zmiana zbiornika paliwa- co wpłynęło na korzystniejsza sylwetkę pojazdu. - zmiana lampy tylnej wraz ze wspornikiem oraz Motorynka Pony 301 została wprowadzona do produkcji w 1989 roku w miejsce wycofanej z produkcji modeli 50-M-2 i 50-M-3. Ujemną stroną wszystkich modeli motorynek jest brak prędkościomierza z licznikiem kilometrów oraz wyposażenie w dzwonek rowerowy zamiast elektryczny sygnał dźwiękowy jak w innych typach motorowerów. Produkcję motorynki zakończono w 1994 roku. Wpisz zawartość strony
|